arrow_drop_up arrow_drop_down

5 factoren voor succesvolle samenwerking

Wil je weten hoe jouw team scoort op deze succesfactoren download dan de teamcheck

Zonder frustraties samenwerken

Zonder frustraties werken mensen beter samen. Een goede leider heeft inzicht hoe deze succesfactoren in zijn of haar team aanwezig zijn. Zodat de juiste keuzes gemaakt worden om optimaal samen te werken.

  • Met de Quick View krijg je inzicht in hoe je team er nu voor staat.
  • Je weet direct aan welke succesfactoren je aandacht moet besteden in je team.
  • Je ontvangt tips die je helpen om het vertrouwen in je team te vergroten.
  • De check is gebaseerd op de vijf frustraties van teamwork van Patrick Lencioni
  • Download hier gratis de teamcheck en bouw aan een sterk team.
50%
Vul je gegevens om je direct de check te ontvangen
Snelle quick view van jouw team!
Gratis Download

Snel inzicht in de factoren die spelen in mijn team. 

Deelnemer

Ik geloof dat de vraag “Waarom doen we wat we doen en waar wil je uitkomen?” vanzelfsprekend centraal moet staan. Teams met frustraties werken niet en veroorzaken veel gedoe.

Teamleden zijn effectiever én hebben meer plezier in hun werk als ze weten waarom ze doen wat ze doen. Pas dan maken ze het verschil voor de organisatie en voor de klant.

Mijn ervaring is dat als je ergens goed in wilt worden, je ervoor moet zorgen dat je veel oefent, uitprobeert en blijft ontwikkelen. De kracht van de herhaling. Net als in de film 'The Karate Kid'. Het begint bij wassen, poetsen en uitwrijven. Iedere keer weer opnieuw.

Mijn passie is om organisaties te helpen bij het succesvol samenwerken van mensen in teams en ze beter te laten worden in wat ze al goed doen. 

Daarom heb ik deze checklist gemaakt omdat het begint met kijken naar je huidige situatie. Dan pas kun je kijken waar je beter in wilt worden.

null

Voorkom uitval van medewerkers

Gedoe en stress in een team zetten prestaties onder druk.

Voorkom dat mensen niet samenwerken

Medewerkers die langs elkaar heen werken, communiceren niet met elkaar. Met stress als gevolg.

Vertrouwen is de basis van ieder team 

Vertrouwen in een team heeft altijd aandacht nodig en komt niet vanzelf.

Beter samenwerken gaat niet vanzelf

We willen graag samenwerken en resultaat realiseren. Maar dit gaat niet vanzelf. Sterker nog, als er gedoe is in een team of er zijn onderlinge struggles,  dan werkt samenwerken niet en krijg je als teamleider niet de gewenste resultaten. 
50%
Gratis Download