Ik dacht, ik doe even een postje op Linkedin over de dramadriehoek 👀. En wat blijkt, we hebben veel te maken met het drama in de praktijk. Meer dan 12.000 views! En veel mensen die de whitepaper willen ontvangen.
Daarom wil ik mijn trouwe lezers dit natuurlijk ook niet onthouden. Want als je in het drama zit dan kost dit echt vreselijk veel energie.
Dus als je merkt dat teamleden blijven hangen, niet vooruit te krijgen zijn, steeds weer terugvallen op wat er in het verleden is gebeurd. En dit kan teruggaan tot jaren geleden.
Als ze ieder keer weer zeggen; laat maar het werkt toch niet, het gaat niet lukken, dat hebben we al zo vaak geprobeerd etc..........
En je merkt dat dit je steeds meer gaat irriteren. Het geduld raakt op. Oftewel je bent er eigenlijk wel een beetje klaar mee!
Maar eigenlijk heb je niet in gaten dat je dit aan het doen bent;
🤨  je neemt het over en blijft maar oplossingen aandragen,
🙄  want ja, zij komen nergens mee,
🤨  en ja, iemand moet het toch doen,
😣  want het werk moet echt afkomen!
Als je dit allemaal ziet gebeuren en de energie is er uit. De frustraties lopen op, dan bevind je je middenin het spel van de dramadriehoek.
Zo’n driehoek zorgt altijd voor gedoe, het is niet effectief en lost uiteindelijk helemaal niets op.
Het effect van dit drama is:
 - je komt niet vooruit en blijft stilstaan,
 - je realiseert niet wat je graag wilt bereiken,
 - je medewerkers blijven hangen en nemen geen verantwoordelijkheid,
 - het komt de sfeer niet ten goede.,
 - en uiteindelijk heeft je klant daar nog het meeste last van.
Als je dit herkent in de praktijk dan is het zaak om er iets aan te gaan doen. De oplossing is dat iedereen weer zijn eigen verantwoordelijkheid neemt.
Hoe dit werkt kun je verder lezen in de Whitepaper, Help! Ik heb een energielek. 🎈
Download hier de whitepaper
Denk je nu van, ja leuk dat ik dit weet, maar hoe ga ik dit aanpakken?
Maak dan een afspraak voor een gratis coachcall.  📞
Het enige wat je hoeft te doen is te klikken op deze link en een afspraak in te plannen